29/12/2023 tarihli Bakanlığımız, Rehberlik ve Teftiş Başkanlığı tarafından İl Müdürlüğümüze gönderilen eleştiri ve öneriye değer görülen işlemler kapsamında İl Müdürlüğümüz personellerince hazırlanan İmar Planlarının İncelenmesi Süreci, İlgili Genelgeler ve İlimiz Genelinde Planların Değerlendirilmesi sunum çalışması ile sonrasında Belediye teknik personelleri gerçekleştirilen fikir alışverişi toplantısı 23/02/2024 tarihinde İl Müdürlüğümüz toplantı salonunda gerçekleştirilmiştir.
İmar ve Planlamada Sorumlu Şube Müdürlüğü’nce gerçekleştirilen toplantıya İl Müdürümüz Ferdi İLAN, İl Müdür Yardımcımız ÖZMÜŞ, ilgili teknik personeller, Ağrı İl Özel İdaresi personelleri, İlimizde bulunan Belediye teknik personelleri katılım sağlamıştır. İl Müdürlüğümüzce ilimiz genelinde hazırlanan kesinleşmiş imar planlarının incelenme süreci, süreç içerisinde yaşanan aksaklıklar, imar planı dosyalarında bulunan eksiklikler, plan yapan kurum ve kuruluşların rolü, Belediye teknik personellerinin karşılaştığı sorunlar vb. konular tartışılarak fikir alışverişinde bulunulmuştur.